ZAŁOGA

ALBION HOUSE TEAM to mieszanka ogromnego doświadczenia w organizacji wyjazdów do Australii i indywidualnego podejścia do każdego z Was. Spotkamy się w Polsce czy w Australii?

Załoga

ZAŁOGA ALBION HOUSE

Poznajmy się! Jesteśmy ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania w to co robimy. Indywidualnie podchodzimy do każdego klienta służąc pomocą, informacjami z pierwszej ręki oraz wielkim uśmiechem. Mimo iż każdy z nas jest inny łączy nas miłość do podróży, edukacji i ludzi! Możecie się z nami spotkać w biurach w Polsce oraz Australii. Nasza wiedza podparta jest przede wszystkim długoletnim  doświadczeniem w życiu i pracy za granicą. Paweł i Karolina prowadzą prezentacje podróżniczo – edukacyjne po całym kraju, mieszkając po części w Polsce i Australii. Z jedną Magdaleną spotkacie się w biurze w Warszawie, a z drugą w Katowicach. Kasia z wielkim uśmiechem powita Was po drugiej stronie świata gdzie na stałe mieszka w Sydney! Do zobaczenia.

Pawel Wida

Paweł Wida -  pochodzi z malowniczej Niedzicy w Pieninach, a od 17 roku życia jego drugim domem stała się Australia. Z pochodzenia polski góral, obywatel świata, pasjonata podróży małych i dużych. Uwielbia aktywnie spędzać czas, a nurkowanie, wspinaczka i jazda na rowerze to główne zajęcia w jego ograniczonym czasie wolnym. Odbył kilka podróży po Australii, a za ostatnią „Z Perth do Sydney campervanem” otrzymał nagrodę jury podczas śląskiego festiwalu „POD GÓRĘ”. Jest głową firmy Albion House, której poświęcił większą część swojego życia. Specjalista od wszystkiego co wiąże się z Australią i Oceanią. Wierzy, że edukacja i praca za granicą to najlepsze połączenie dla rozwoju dające nie tylko poczucie spełnienia i satysfakcji ale również nadające głębszy sens życiu każdego wyjeżdżającego. Od 1996 roku organizuje wyjazdy edukacyjne, pracownicze oraz emigracyjne do Australii, Kanady, Nowej Zelandii, USA czy Europy.

Karolina Sypniewska - Wida

Karolina Sypniewska-Wida - podróżnik od dziecka, Kobieta Roku 2012 miasta Bydgoszcz, pilot wycieczek zagranicznych, dziennikarz freelance, autorka wystawy zdjęć i artefaktów „W kręgu obrzędów. Azja i Oceania”. Do tej pory odwiedziła ponad 75 krajów wyznając zasadę „kto się waha wiele traci”. Po ukończeniu tytułu magistra lingwistyki spakowała się i wyjechała w 2 letnią podróż z Bydgoszczy lądem do Australii. Po drodze wspinając się w jeansach i adidasach na Everest Base Camp, w Nepalu, pisząc relacje z życia na plantacji herbaty w Bangladeszu czy jako pierwsza Europejka mieszkając na małej wyspie w Papui Nowej Gwinei. Przez rok studiowała, pracowała – żyjąc jak Australijka na pięknym Słonecznym Wybrzeżu w stanie Queensland. Organizator bydgoskiego festiwalu „Podróżnicy” oraz Dni Australii, nie wyjeżdża z domu bez aparatu fotograficznego, uwielbia nurkować, chodzić po górach i spędzać czas z rodziną.  Studiowała w Rosji, Australii, USA, Meksyku, Gwatemali oraz Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Jej zamiłowanie do języków spowodowało, że z łatwością nawiązuje kontakt w języku angielskim, hiszpańskim i rosyjskim.

Magdalena Pilecka

Magdalena Pilecka - jedyny konsultant edukacyjny w Polsce posiadający certyfikat Qualified Education Agent Counsellor świadczący o jej profesjonalizmie, 15-letnim doświadczeniu i wiedzy dotyczącej wyjazdów edukacyjnych. Specjalista w zakresie australijskich wiz ze szczególnie dużym doświadczeniem w organizacji skomplikowanych wyjazdów na wspólną wizę dla par, które nie są małżeństwem (100% przyznawania takich wiz od 15 lat!). Magdalena osobiście odwiedziła większość z naszych partnerskich szkół na terenie Europy dzięki czemu potrafi najlepiej doradzić i dopasować szkołę do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Uczestnik międzynarodowych warsztatów, spotkań, szkoleń i targów edukacyjnych. Podróże obok języków obcych (biegle mówi po angielsku i hiszpańsku) to jej dwie największe pasje. Pierwszy raz wyjechała do szkoły językowej do Oxfordu w wieku 16 lat- złapała bakcyla i do tej pory łączy zwiedzanie z nauką lub pracą, gdyż tylko w ten sposob naprawdę potrafi poznać miejsce do którego sama dociera. W czasie studiów uczestniczyła w programie work&travel USA oraz jako wolontariusz wyjechała do Kolumbii gdzie pracowała i mieszkała przez pół roku. Uwielbia wszystko co latynoskie – muzykę, taniec, kuchnie, literaturę i oczywiście każdą FIESTĘ!:)

Kamila Szostak

Kamila Szostak- spotkacie się z nią w naszym biurze w Warszawie. Jej życie kręci się wokół podróży, fotografii i nadarzających się ciekawych okazji. Pochodzi z Warszawy ale serce oddała Irlandii. Studiowała filologię rosyjską i angielską. Uwielbia podróżować i chłonąć atmosferę nowo poznanych miejsc, ale muzea omija szerokim łukiem. Wiecznie z aparatem w ręku, łapiąc momenty. Wieść niesie, że robi niezłe zdjęcia. W głowie lekkie pomieszanie z poplątaniem, trochę introwertyczka ale ciekawa świata i otwarta na wszelkie nowe pomysły.
Podróże autostopem przez Irlandię? Czemu nie!
Stworzenie i prowadzenie knajpki z meksykańskim jedzeniem na maleńkiej estońskiej wyspie? To jest to!
Ważne jest dla niej aby łapać nadarzające się okazje i cieszyć się chwilą. Kocha wszelkie czworonożne stworzenia, a jej marzeniem jest połączenie przyjemnego z pożytecznym i zostanie dogoterapeutą.

 

Katarzyna Miklusiak

Katarzyna Miklusiak – odkąd wyruszyła z malowniczych górskich terenów,  nie może usiedzieć w miejscu.  W trakcie studiów odwiedziła kilka zakątków Europy, by po obronie pracy magisterskiej podążyć trasą Camino Portuguese do Santiago de Compostela pokonując kilkaset kilometrów pieszo, a następnie w dalszą podróż kierując się wprost do Australii. Pozytywne podejście do świata i ludzi zawsze towarzyszyło w jej życiu. Dlatego też, jako doradca zawodowy i personalny oraz wolontariuszka prowadziła liczne szkolenia. Nauczycielka matematyki  i  współorganizatorka Szkolnych Turniejów Szachowych. Jako Team Leader i Menadżer zarządzała grupami kilkuosobowymi, by wspierać i motywować do działania. Kieruje się mottem: „Mierz w księżyc, nawet jeśli miniesz się z celem to i tak wylądujesz między gwiazdami”. Uśmiechniętą i zawsze chętną do pomocy konsultantkę Kasię zastaniecie w biurze w Sydney. So…see You mates:)!

 

 

Andrzej Malec

Andrzej Malec- Urodzony warszawiak, ale 4 lata spędził jako dziecko w Austrii, stąd włada niemieckim, jak ojczystym. Zna również angielski, hiszpański i rosyjski, których to znajomość przydawała mu się wielokrotnie w czasie podróży służbowych i prywatnych. Skończył Handel Zagraniczny na SGPiS ( SGH ). Interesuje się historią i geografią – uwielbia podróże. Chciał studiować archeologię, ale ostatecznie wybrał bardziej współczesną branżę – handel zagraniczny, która również zapewniła mu możliwość podróżowania po świecie. Początkowo podróżował sam ( np. autostopem po Hiszpanii w latach 80-tych ), a później z rodziną, której zaszczepił bakcyla podróżowania. W roku 2015 był z synem Marcinem w Nowym Jorku, gdzie przemawiał na konferencji w ONZ. Gra na gitarze i zaczytuje się powieściami historycznymi. Jest osobą kontaktową z dużym poczuciem humoru, więc wizyta w warszawskim biurze, w którym go spotkacie, z pewnością przybliży wszystkim zainteresowanym możliwości edukacji na świecie.

Nie zapominajmy o osobach pracujących w naszym dziale administracyjnym, który pełni bardzo ważną rolę w firmie. Spójność firmy polega na wspólnej pracy każdego ogniwa, w którego skład wchodzą konsultanci edukacyjni, pracownicy administracyjni i pracownicy terenowi tworząc Albion House.

© 2015 Albion House. Wszelkie prawa zastrzeżone. Branding / Design: Inspect™ Brand & Web Design