ZAŁOGA

ALBION HOUSE TEAM to mieszanka ogromnego doświadczenia w organizacji wyjazdów do Australii i indywidualnego podejścia do każdego z Was. Spotkamy się w Polsce czy w Australii?

Załoga

ZAŁOGA ALBION HOUSE

Poznajmy się! Jesteśmy ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania w to co robimy. Indywidualnie podchodzimy do każdego klienta służąc pomocą, informacjami z pierwszej ręki oraz wielkim uśmiechem. Mimo iż każdy z nas jest inny łączy nas miłość do podróży, edukacji i ludzi! Możecie się z nami spotkać w biurach w Polsce oraz Australii. Nasza wiedza podparta jest przede wszystkim długoletnim  doświadczeniem w życiu i pracy za granicą. Paweł i Karolina prowadzą prezentacje podróżniczo – edukacyjne po całym kraju, mieszkając po części w Polsce i Australii. Z Kamilą i Andrzejem spotkacie się w biurze w Warszawie, a z Magdaleną w Katowicach. Kasia i Monika z wielkim uśmiechem powitają Was po drugiej stronie świata gdzie na stałe mieszkają w Sydney! Do zobaczenia.

Pawel Wida

Paweł Wida -  pochodzi z malowniczej Niedzicy w Pieninach, a od 17 roku życia jego drugim domem stała się Australia. Z pochodzenia polski góral, obywatel świata, pasjonata podróży małych i dużych. Uwielbia aktywnie spędzać czas, a nurkowanie, wspinaczka i jazda na rowerze to główne zajęcia w jego ograniczonym czasie wolnym. Odbył kilka podróży po Australii, a za ostatnią „Z Perth do Sydney campervanem” otrzymał nagrodę jury podczas śląskiego festiwalu „POD GÓRĘ”. Jest głową firmy Albion House, której poświęcił większą część swojego życia. Specjalista od wszystkiego co wiąże się z Australią i Oceanią. Wierzy, że edukacja i praca za granicą to najlepsze połączenie dla rozwoju dające nie tylko poczucie spełnienia i satysfakcji ale również nadające głębszy sens życiu każdego wyjeżdżającego. Od 1996 roku organizuje wyjazdy edukacyjne, pracownicze oraz emigracyjne do Australii, Kanady, Nowej Zelandii, USA czy Europy.

Karolina Sypniewska - Wida

Karolina Sypniewska-Wida - podróżnik od dziecka, Kobieta Roku 2012 miasta Bydgoszcz, pilot wycieczek zagranicznych, dziennikarz freelance, autorka wystawy zdjęć i artefaktów „W kręgu obrzędów. Azja i Oceania”. Do tej pory odwiedziła ponad 75 krajów wyznając zasadę „kto się waha wiele traci”. Po ukończeniu tytułu magistra lingwistyki spakowała się i wyjechała w 2 letnią podróż z Bydgoszczy lądem do Australii. Po drodze wspinając się w jeansach i adidasach na Everest Base Camp, w Nepalu, pisząc relacje z życia na plantacji herbaty w Bangladeszu czy jako pierwsza Europejka mieszkając na małej wyspie w Papui Nowej Gwinei. Przez rok studiowała, pracowała – żyjąc jak Australijka na pięknym Słonecznym Wybrzeżu w stanie Queensland. Organizator bydgoskiego festiwalu „Podróżnicy” oraz Dni Australii, nie wyjeżdża z domu bez aparatu fotograficznego, uwielbia nurkować, chodzić po górach i spędzać czas z rodziną.  Studiowała w Rosji, Australii, USA, Meksyku, Gwatemali oraz Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Jej zamiłowanie do języków spowodowało, że z łatwością nawiązuje kontakt w języku angielskim, hiszpańskim i rosyjskim.

Magdalena Pilecka

Magdalena Pilecka - jedyny konsultant edukacyjny w Polsce posiadający certyfikat Qualified Education Agent Counsellor świadczący o jej profesjonalizmie, 15-letnim doświadczeniu i wiedzy dotyczącej wyjazdów edukacyjnych. Specjalista w zakresie australijskich wiz ze szczególnie dużym doświadczeniem w organizacji skomplikowanych wyjazdów na wspólną wizę dla par, które nie są małżeństwem (100% przyznawania takich wiz od 15 lat!). Magdalena osobiście odwiedziła większość z naszych partnerskich szkół na terenie Europy dzięki czemu potrafi najlepiej doradzić i dopasować szkołę do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Uczestnik międzynarodowych warsztatów, spotkań, szkoleń i targów edukacyjnych. Podróże obok języków obcych (biegle mówi po angielsku i hiszpańsku) to jej dwie największe pasje. Pierwszy raz wyjechała do szkoły językowej do Oxfordu w wieku 16 lat- złapała bakcyla i do tej pory łączy zwiedzanie z nauką lub pracą, gdyż tylko w ten sposob naprawdę potrafi poznać miejsce do którego sama dociera. W czasie studiów uczestniczyła w programie work&travel USA oraz jako wolontariusz wyjechała do Kolumbii gdzie pracowała i mieszkała przez pół roku. Uwielbia wszystko co latynoskie – muzykę, taniec, kuchnie, literaturę i oczywiście każdą FIESTĘ!:)

Kamila Szostak

Kamila Szostak- spotkacie się z nią w naszym biurze w Warszawie. Jej życie kręci się wokół podróży, fotografii i nadarzających się ciekawych okazji. Pochodzi z Warszawy ale serce oddała Irlandii. Studiowała filologię rosyjską i angielską. Uwielbia podróżować i chłonąć atmosferę nowo poznanych miejsc, ale muzea omija szerokim łukiem. Wiecznie z aparatem w ręku, łapiąc momenty. Wieść niesie, że robi niezłe zdjęcia. W głowie lekkie pomieszanie z poplątaniem, trochę introwertyczka ale ciekawa świata i otwarta na wszelkie nowe pomysły.
Podróże autostopem przez Irlandię? Czemu nie!
Stworzenie i prowadzenie knajpki z meksykańskim jedzeniem na maleńkiej estońskiej wyspie? To jest to!
Ważne jest dla niej aby łapać nadarzające się okazje i cieszyć się chwilą. Kocha wszelkie czworonożne stworzenia, a jej marzeniem jest połączenie przyjemnego z pożytecznym i zostanie dogoterapeutą.

 

Katarzyna Naumowicz

Katarzyna Naumowicz – działa na co dzień w biurze w Sydney! Do Australii przyjechała ponad dwa lata temu i jest doskonałym przykładem, że spełnianie marzeń jest możliwe w każdym momencie, nawet jeśli porzucasz karierę managera w banku po 19 latach i wychodzisz poza tzw . „strefę komfortu” Nie da się ukryć, że pewne nawyki z tej pracy zostały, ale tylko te pozytywne, kajecik z zadaniami do wykonania dostępny zawsze pod ręką … Miłośniczka podróży, kocha ocean i przebywa nad nim kiedy tylko może, zarówno na plaży jak i pod wodą, nurkowanie to pasja, którą odkrywa już od 8 lat i gwoli ścisłości ma najwyższy stopień możliwy w nurkowaniu rekreacyjnym.  Wciąż dopisuje nowe rzeczy do swojej „bucket list” przecież jest jeszcze tyle nowego do zrobienia!!!:) Niepoprawna optymistka z wiarą w ludzi, trochę gaduła, gotowa pomóc na każdym kroku. Po dwóch latach wróciła do Polski, ale…. nie wytrzymała tam długo, Australia skradła jej serce i teraz pomaga innym , jak zrealizować marzenie o Australii i wspiera nowoprzybyłych studentów stawiających pierwsze kroki na australijskiej ziemi.

 

 

Monika Nalewaja

Monika Nalewaja- przywita Was szerokim uśmiechem w biurze w Sydney. Pochodzi ze śląska, a dokładnie z Rybnika. Realistka w różowych okularach. Chociaż wie, że czasem nie jest łatwo, podchodzi do życia bardzo optymistycznie i z dużym poczuciem humoru. Z zamiłowania podróżnik. Uważa, że każdy kraj ma swój urok i jest warty odwiedzenia. Oprócz europejskich krajów, zwiedziła również USA, Wenezuelę, Tajlandię, Belize, Honduras, Bahamy, Fiji, Nową Zelandię, a także Afganistan. Monika ukończyła turystykę międzynarodową i hotelarstwo. Brała udział w różnych programach od szkoły średniej praktyk w Niemczech, dwukrotny udział w Camp America za czasów studiów, po samotną podróż na koniec świata- do Australii. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta i sporo praktycznych i pomocnych rad. Zawsze stara się znaleźć najlepsze wyjście z sytuacji i jest chętna do pomocy. Decydując się na Australię działała zgodnie z jej ulubionym cytatem: „Za 20 lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłaś niż tego, co zrobiłeś. Wiec odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj” – Mark Twain

Nie zapominajmy o osobach pracujących w naszym dziale administracyjnym, który pełni bardzo ważną rolę w firmie. Spójność firmy polega na wspólnej pracy każdego ogniwa, w którego skład wchodzą konsultanci edukacyjni, pracownicy administracyjni i pracownicy terenowi tworząc Albion House.

© 2015 Albion House. Wszelkie prawa zastrzeżone. Branding / Design: Inspect™ Brand & Web Design